Krisna-völgy: Békés családi jógatáborunk

Krisna-völgyben családi jógatábort szerveztünk Váczi Erika jógaoktató kolléganőmmel: Krisna-völgy bejáratától 200 méterre a Kamala vendégházban, 6 ágyas szobákban szálltunk meg. A gyerekjóga és hatha-jóga órákat kint a szabadban, a vendégházat körülvevő füves, fás területen tartottuk. - PÉNTEKEN érkeztünk meg a szállásra egy szuper balatoni csobbanás után. Egy rövid eligazító kör után pedig Erika gyerekjógát tartott a fiataloknak a réten, én pedig a felnőtteknek tartottam hatha-jógát egy csodaszép fás oázisban. A vacsora után szép lassan nyugovóra tértünk, mert reggel 04:30-ra már fakultatív arati szertartásra lehetett menni...SZOMBATON az Arati szertartás után könnyed napindító jógát tartottunk a felnőtteknek és a gyerekeknek a szabadban, aztán a reggeli elfogyasztása után sétáltunk be a békés völgybe, ahol Mohana Prabu a védikus filozófiàról tartott előadást, pompázó növények között ültünk le kint az árnyékban. Az ebédet a templom területén a Govinda étteremben fogyasztottuk el, majd szabadfogalkozás után újra jógát tartottunk a családnak az esti kírtán előtt. Felemelő élmény volt a csodás templomban a szertartás közben együtt énekelni, zenélni... VASÁRNAP a fakultatív Arati szertartás után megreggeliztünk majd kicsekklotunk a szállásról. Még egy utolsó könnyed napindító jógát tartottunk a felnőtteknek és a gyerekeknek a szabadban, végül a hátralévő időben a békés völgyben sétálgattunk közösen. Az ebéd után pedig Fonyódon csobbantunk a Balatonban. Köszönjük szépen, hogy ennyien velünk tartottatok és békés pillanatoknak lehettetek a részesei. További örömteli napokat kívánunk.