Bogácsi Kirándulás: Jóga, Túra, Gyógyfürdőzés!

"A csendes és nyugodt Bogácson jógáztunk, gyógyfürdőztünk, kirándultunk: A szálláson közös ebéddel kezdtünk majd rövid bemutatkozó beszélgetés után OM-mantrát zengettünk. Az első nap túra közben nagy vihar kerekedett, de szerencsénkre egy templom nagy kör alakú esőbeállójában menedékre találtunk és itt hatha-jógát tartottam a csapatnak, míg kint zuhogott az eső befelé figyeltünk a friss levegőn légzőgyakorlatot végeztünk. Este Relativity társasjátékkal játszottunk a szálláson, történeteket meséltünk. Volt egy kis transz zenélés is, mert előkerültek sámándobok meg doromb is. Másnap reggel a csodálatos tónál, a gáton gerincjógát tartottam majd a reggeli után a bogácsi gyógyfürdő termál medencéjében csobbantunk. Előkerültek Erika sztorykockái is, vicces történetek születtek meg közösen. Délután tartottam még egy hatha-jógát kint a szabadban a jurták között a fűben, 18:00 után pedig már elhagytuk a szállást és haza indultunk. Nagyon feltöltő volt számomra ez a két nap és klassz csapat jött össze, köszönöm hogy jöttetek. Szeretek jógát tartani és kirándulni. Szeretem Bogácsot. Máskor is szervezek ide jógás és kirándulós programot. "